Tika "Penny Royal's Dance Little Dreamer"

voor altijd in ons hart
Plaats reactie
Bianca
Tika Trails kampioen
Berichten: 2212
Lid geworden op: 20-04-2009 13:27

Tika "Penny Royal's Dance Little Dreamer"

Bericht door Bianca » 18-10-2013 18:57

Vandaag hebben we afscheid moeten nemen van onze Tika. Een aantal weken geleden ging het al niet zo goed met haar, maar gelukkig hebben we haar 13de verjaardag nog met haar kunnen vieren.
Ze knapte daarna weer goed op en hebben samen nog een heerlijke maand gehad, waarin we echt veel van Tika hebben genoten.

Ook al weet je dat het er aan zit te komen, het valt altijd zo zwaar en het meest ellendige wat bij het houden van honden hoort.
Vanmorgen hebben we haar dan ook laten gaan, het was goed zo, genoeg en echt op.
Duidelijker had Tika niet kunnen zijn toen ze me vanmorgen aankeek.

Wat heeft ze veel voor ons betekend... niet alleen omdat ze onze eigenwijze koningin was, maar ook de stammoeder van onze kennel. Trots zijn we dan ook op al haar nakomelingen en klein kinderen en achter klein kinderen. Mooie karakters en prachtige honden! Niet alleen haar kinderen, maar ook klein en zelfs achterklein kinderen staan vaak achter de bordjes op de show. Een paar dagen geleden is de 5e generatie van Tika geboren en daar kunnen we erg trots op zijn.... wat heeft ze ons veel gegeven...

Het is zwaar... de dag is bijna om en ik kan alleen maar huilen...wat mis ik haar... mijn eigenwijssie, mijn schaduw..
Het zal even niet meer hetzelfde zijn zonder mijn lieve Tika...

Afbeelding

[URL=http://s331.photobucket.com/user/tikatr ... .jpeg.html][IMG]http://i331.photobucket.com/albums/l
Dogs are like chocolate.....
You can't just have one.

Afbeelding

Ron
veteranenklasse
Berichten: 215
Lid geworden op: 02-05-2009 11:13

Bericht door Ron » 18-10-2013 19:32

Lieve Bianca en Johan,

Heel veel sterkte toegewenst. Het verhaal wat je heb geschreven dat heb je heel mooi verwoord.
Ik hoop dat het je een beetje troost dat Joep heel erg op zijn moeder lijkt en dat wij in Joep Tika terug zien en dat zal altijd zo blijven.

Liefs Ger, Ron & Joep
Joep -Tika Trails Joyride- 09-10-2006
Bedankt Bianca voor deze mooie banner.
Afbeelding

Marlotte
Tika Trails kampioen
Berichten: 1047
Lid geworden op: 25-04-2009 15:06

Bericht door Marlotte » 19-10-2013 10:41

Super mooi geschreven Bianca! Als je het leest voel je gewoon hoeveel Tika voor jou betekent! Je mag ook echt super trots zijn op haar. Tika is wel de stammoeder van jouw succesvolle lijnen. Door haar worden er vandaag de dag nog heel veel mooie en lieve Tika afstammelingen geboren waar heel veel mensen heel gelukkig mee zijn! Helaas kan ik niets zeggen of doen wat het gemis en de pijn minder maakt, weet wel dat ze een super leven gehad heeft bij jou! Heel veel sterkte de komende tijd!

Liefs Marlotte
If wishes were horses, beggars would ride
Afbeelding
Molly (Tika Trails If Wishes were Horses) 04-12-2008
Susie (Tika Trails Sweet Sue Just You) 02-06-2010

Bianca
Tika Trails kampioen
Berichten: 2212
Lid geworden op: 20-04-2009 13:27

Bericht door Bianca » 19-10-2013 16:38

Vamdaag hebben we Tika weer opgehaalt.... heel gek zoiets, maar we zijn erg blij met de snelle, lieve en goede afhandeling. We hebben een prachtige urn voor Tika, waar we haar deze week in gaan plaatsen.

Vanmorgen bij het beneden komen was het zo gek... huilend ben ik met de honden bezig gegaan... met het naar binnen gaan roep je geheel automatisch haar naam... echt een klap in het gezicht....

Ik kan nog steeds niet stoppen met huilen, moeilijk om te bevatten dat mijn schaduw echt weg is... bij alles wat ik doe mis ik haar...dat zal echt nog even wennen zijn...

Boy mist ook zijn moeder.. die twee waren echt dol op elkaar! Zo triest als je hem ziet staan wachten bij de deur, denkende dat Tika nog in de eetkamer is...

Het moet zijn plekje krijgen denk ik... veel herinneringen zitten in mijn hoofd en dat geeft soms oom weer een mooie glimlach
Dogs are like chocolate.....
You can't just have one.

Afbeelding

Margriet en Nina
Tika Trails kampioen
Berichten: 918
Lid geworden op: 30-12-2009 19:25

Bericht door Margriet en Nina » 20-10-2013 00:31

Ook wij wensen jullie ook heel veel sterkte met het verlies van jullie lieverd.

Het zijn de kleine dingen die het doen maar dat zijn ook juist de dingen die je zo ontzettend mist als het er niet meer is, En die zijn vaak nog pijnlijker dan de grote dingen. De komende tijd zal het moeilijk blijven, maar er komt een dag dat je alleen nog maar een glimlach op je gezicht aan haar terugdenkt.

xxx
Afbeelding

Kay- Tika Trails Ranger
Lex - Tika Trails Quess What
Nicci - Tika Trails Impossible Dream

suka
Tika Trails kampioen
Berichten: 602
Lid geworden op: 26-04-2009 12:43

Re: Tika "Penny Royal's Dance Little Dreamer"

Bericht door suka » 20-10-2013 16:03

Och lieve schat :!:
ik kan het toetsenbord bijna niet meer zien van de tranen
wat heb jij dit mooi neer gezet.
zo is het en zo was het.
dikke lik van suka
Tika Trails Black Tie Affair "Suka"

Afbeelding

hkleij
Tika Trails kampioen
Berichten: 723
Lid geworden op: 25-04-2009 19:00

Bericht door hkleij » 03-11-2013 23:42

Bianca en Johan sterkte met het verlies van jullie Tika.
groetjes Henk
Coda 20-2-2006 Rosha 4-12-2008
Afbeelding

Plaats reactie